Az előadás klipek sorozata, valami revüféle
artisztikusan kikristályosodott alakja. Csordultig telünk búval, derűvel, nevetéssel és örömmel, rejtőzködő
rémülettel, bóbiskoló döbbenetté szelídült felháborodással, szenvedéllyel meg
gyásszal, izgalommal, mindennel. Van benne tangó (zokni-, illetve harisnyatartóban csak
lábakkal), van egy néma, szomorú, talán beteg test - egy másik gördülős széken -, ami/aki aztán ott maradt ránk
meredve a csendben, sárga parókában és sárga alsóban, száján tapasszal a
pislákoló fényben. Van arc nélküli csuklyás primadonna, talpig vörösben, aki a
testével énekelt áriát. Van két csókos szájú, angyali fehér parókában pózoló
szempilla-rekorder. Látunk vetkőző úriembert harakiri előtt beretvaéles késsel akrobatikázni, mögötte
meg ott volt a termék piaci típusa. Real & ideal show, találkozott kelet &
nyugat. Aztán egy lány táncol izgalmas piros ruhában és hyper-extra-plussz
holdjáróban, talán balett órán volt, míg a pasi a fotelban egy rakás szép,
divatjamúlt, old-time-ninety's cipővel agonizált egy megható francia sanzonra. Vannak ruganyos
falak, gumiajtók, egy fiú meg egy lány egyformán öltözve, feketén-fehéren,
ostromolva szerelmükkel a határokat, a falakat, egymást meg a mi szívünket.
Farkas Boglárka -Ellenfény