| 
    
      Börcsök
      öregasszony, tündér, gyerek, érett nő, férfi, boszorkány, maga az
        Iglic. Mesék sztárja, aki egyetlen akaratvillantással kiléphet iglicségéből, hogy más bőrébe bújjon. 
      Az előadás nagy
      részében főként a
      más bőre látható, az iglicség a másság, az ismeretlen, az idegen szép mesei
      metaforája párszor beemel minket saját világába.
      Börcsök szánalmas és
      félelmetes Iglic, vonzódik és retteg tőle az a két lány, akit már és
      még nem kapott meg. Az átalakulás bravúrhalmaza mellett Börcsök játékának
      legizgalmasabb vetülete, hogy egyszerre játszik az őt értőnek, Josie-nak, és az őt nem értőnek,
      Lilynek. Játszik az értésről és a nem értésről...
      Jákfalvi Magdolna - Színház 
        
     
    Eleddig főleg
    külföldi előadásokon
    életem át hasonlót, amikor a "minek az egész" kérdésre adható válasz
    egyetlen szóba sűrűsödött: a színészért. Lusta
    sztereotípiák után fölszabadító a különleges munkadarabbá cizellált szaktudás.
    Nem kell címkével ellátni, nevetséges minden erőlködés, amely kimutatni véli, mitől határolódik el Börcsök
    színészete; épp az teszi erőssé, amit magába sűrít az ősi
    "sámántechnikától" az idült lélektani realizmuson át a legjobb bohócok,
    kintornások, tűznyelők és lefúrt lábú szavalóművészek
    fogásaiból. 
    
      Koltai Tamás - Élet és Irodalom  
    
     |